Tuesday 7 August 2012

Pogoda za oknem w Londynie nie ciekawa wiec postanowilam zajac sie dzis czyms tworczym i chce napisac Wam o zelach na jakich pracowalam  i co o nich mysle...Jako ze jestem osoba ktora lubi testowac i sprawdzac wszystko co na rynku sie pojawia probowalam juz wielu marek choc moja przygoda z paznokciami tak na prawde dopiero sie rozpoczyna. Mysle ze dzieki takiemy testowaniu dostepnych firm i ich produktow zmierzam ku doskonalosci bo wiadomo ze praca powinna w jaknajwiekszym stopniu byc rowniez przyjemnoscia...Tak wiec wyprobowalam dotychczas marki Sina (white,clear,pink),No name(clear,violet,cover) Basic Silcare(cover,excelent shining,clear),Salon Systems Profile (clear),I-nails (builder celeste,builder brick,masked,violet,zele kolorowe,soft white) Mistero Milano (covery beige universalle oraz pink medio a takze clear budujacy experto) Sunny nails (zele kolorowe) Activ (zele 3d color oraz zwykle kolorowe) Nsi balance (zele 3d ) Cuccio Professional (zele kolorowe soak off) ...Reni Nail (white,quick finish) Rio nails (clear)Sure Promisse(kolorowe zele)jedne z tych firm przekonaly mnie bardziej inne mniej jeszcze inne wcale...suma sumarow w obecnej chwili pracuje na tym co uwazam za najlepsze i w moim wypadku wyglada to tak ze mieszam ze soba zele roznych firm...Nie chce robic antyreklamy firma ktore akurat mnie nie zadowolily bo wszystko zalezy od stylisty...wiem ze te zele ktore dla mnie okazaly sie klapa sa dla innych stylistek rewelacyje...no coz dobrze ze mamy taki wybor i wolnosc do jego dokonania.Chetnie odpowiem na pytania zwiazane z moimi odczuciami co do wymienionych przeze mnie firm jesli ktos potrzebuje wskazowek piszcie :)

No comments:

Post a Comment